سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت ، سئو ، بهینه سازی وب سایت بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی وب نوش می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت ، سئو ، بهینه سازی وب سایت بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی وب نوش می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

وب نوش برند ما برای فعالیت در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

وب نوش یک تیم منسجم ، پویا و جوان است که به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، تحلیل سئو و عملکرد سایت ، پشتیبانی سایت و نگهداری سایت ، تولید محتوا بر اساس سئو ، مشاوره بازاریابی اینترنتی ، ایمیل مارکتینگ ، برندسازی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشتریانش ارائه می دهد.

وب نوش توانسته است در سایه تحقیق چند ساله خود بر روی رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو، متدهای کاملا اصولی، منطقی و پایداری را در زمینه سئو ارائه داده و آن را در عرصه عمل بکار گیرد. در سایه همین تلاش بوده است که ما موفق شده ایم مشتریان زیادی را در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهیم

۱۰ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سئو on-page

سئو on-page

درست است که سئو سایت یک کار به هم پیوسته و ادامه دار می باشد ولی می توان کارهای سئو را به دو دسته عمده تقسیم کرد. اگر شما جزو آن دسته از کاربران هستید که پاسخ سئوال سئو چیست؟ را می دانید و می خواهید بیشتر درباره سئو بدانید با ما همراه شوید.

در کل کارهایی که شما به عنوان سئو بر روی سایت خود می توانید انجام دهید به 2 دسته عمده زیر تقسیم میشود.

سئو On-page  یا onpage

سئو Off-page یا offpage

ما در اینجا قصد داریم تا درباره سئو on-page برای شما صحبت کنیم. سعی کرده ایم که تمام کارهای لازم برای انجام سئو on-page را در زیر به صورت یک نمودار به شما عرضه کنیم و در ادامه توضیح مختصری را درباره هر کدام به شما بدهیم.

سئو on-page در حقیقت آن دسته از کارهایی است که شما بایستی درون سایت خودتان انجام دهید. برخی از این کارها را نیز شما بایستی در زمان طراحی سایت پیش بینی نمایید ولی عمده کارهایی که شما بعد از طراحی سایت خود بایستی انجام دهید به شرح زیر می باشد.

 

سئو , سئو سایت , سئو on-page , بهینه سازی سایت

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

آموزش سئو سایت در تهران | سئو وب نوش : تیم سئو و پستیبانی سایت وب نوش در راستای ارائه خدمات بازاریابی اینترنتی خود اقدام به ارائه آموزش سئو وب سایت برای وب مستران از مبتدی تا  حرفه ای نموده است . لذا شما بهترین راه کارهای سئو را در وب نوش آموزش خواهید دید . همیشه بهترین ها را انتخاب کنید .

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاوره سئو سایت وب نوش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان سئو بهرمند شوید :


وب سایت خودتان را با بهترین راهکار پیش ببرید

وب نوش با مشاوره یئو در کنار شماست .

 

آموزش سئو

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰
مهمترین فاکتور بازاریابی اینترنتی  | سئو :  تیم بازاریابی اینترنتی وب نوش تیمی متشکل از افرادی با تجربه در زمینه اینترنت و تجارت الکترونیک می باشد که دارای تجربه ای بالا در زمینه ایده های تجاری می باشد . لذا افراد متخصص ما بعد از بررسی های فراوان در زمینه بازاریابی اینترنتی فاکتورهای بسیاری برای این کار جمع آوری کرده اند که مهمترین آنها در حال حاظر که مورد استفاده قرار می گیرد : ایمیل مارکتینگ ، بازاریابی محتوا ، بازاریابی شبکه های اجتماعی ، ویدئو مارکتینگ و برخی از کارهای تبلیغاتی دیگر که وب نوش مهمترین آنها برای مسب در آمد از وب سایت را سئو و بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو می داند . تلفیق موارد بالا با بازاریابی سئو می تواند قدرت بزرگی به وب سایت دهد . چرا که برخی از آنها در نهایت از فاکتورهای جزئی برای سئو سایت نیز می باشد در زیر به بازاریابی اینترنتی بااستفاده از سئو وب سایت می پردازیم

می توانید برای راه اندازی ایده های تجارت الکترونیک خود با مشاوره سئو و بازاریابی اینترنتی وب نوش در تماس باشید .

 

سئو

 

سئو چیست و چه تاثیری بر بازاریابی اینترنتی دارد؟

در رابطه با سئو و تعاریف آن در بخش سئو چیست ؟ می توانید کامل آن را تحلیل کنید در این مقاله قصد ما مقایسه برخی از راه های بازاریابی اینترنتی با سئو سایت است و نتیجه گیری نهایی نیز در این باره می باشد.با ما همراه باشید تا قدرت و ارزش سئو و بهینه سازی وب سایت های تجاری را کامل بشناسید:

از ابتدا شروع می کنم :

ایده ای به ذهن ما می رسد که بتوانیم از اینترنت کسب در آمد داشته باشیم بدون اینکه کار فیزیکی زیادی انجام دهیم . قدم اول برای ورود به اینترنت و انجام ایده خود طراحی وب سایت برای ایده مد نظر می باشد که خود طراحی وب سایت نیز تاثیر در بازاریابی دارد که ما از تمام فاکتورهای طراحی سایت در این مقاله می گذریم پس اولین قدم طراحی سایت است . حال ما وب سایت خود را طراحی کرده ایم و می خواهیم از طریق این وب سایت خدمات ، کالا ها ، محصولات و ... را برای سراسر دنیا معرفی و بفروشیم . می دانیم در مرحله اول حرکت کسی ما را نمی شناسد و وب سایت ما را نیز هنوز نمی تواند ببینید که ما در همون روزهای اول افتتاح سایت بتوانیم کسب در آمد داشته باشیم راهکار چیست ؟

برای شناساندن وب سایت به عموم مردم راه های زیادی وجود دارد که در زیر به تعدادی از آنها اشاره می کنیم و در نهایت بهترین راه را انتخاب خواهیم کرد :

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

مزایای سئو کلی سایت

مزایای سئو کلی : تیم سئو وب نوش تمام راهکارهای سئو و بهینه سازی را برای مشتریان خود ارائه می کند راهکارهای تیم سئو وب نوش برای افزایش رتبه وب سایت شما در نتایج جستجوس گوگل بدین صورت می باشد :

1-    سئو تضمینی وب سایت
2-    سئو کلی وب سایت
3-    سئو کلمات کلیدی
4-    سئو بهینه سازی محتوا
5-    سئو on-page
6-    سئو off-page

راهکارهای بالا برای بالا بردن وب سایت شما تاثیر بالایی خواهند داشت و اعمال تمام آنها بر روی وب سایت شما بهینه ترین وب سایت را برایتان ایجاد خواهد کرد. هر یک از موارد زیر را با شرایط در ادامه بررسی خواهیم کرد .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سئو کلی وب سایت می توانید با مشاوره سئو سایت وب نوش تماس بگیرید :


 

سئو کلی سایت

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

سئو سایت در اصفهان

سئو سایت در اصفهان : امروزه تجارت الکترونیک به مرحله ای رشد رسیده است که دیگر نیازی نیست که کار فرما با مجری به صورت کاملا فیزیکی دیدار داشته باشند تنها کافی است با مراجعه به وب سایت و تماس تلفنی و یا از طریق ایمیل ارتباط داشته باشند و با همدیگه کار کنند . لذا تیم سئو وب نوش مکان و زمان را از برنامه کاری خود حزف نموده است و در هر لحظه در دسترس همگان می باشد. تیم سئو سایت وب نوش با ارائه خدمات برتر سئو و پشتیبانی سایت خود تمام شهر های ایران را پشتیبانی می کند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط سئو و بهینه سازی وب سایت توسط وب نوش برای سئو سایت در اصفهان می توانید با ما در ارتباط باشید

 

سئو سایت در اصفهان

 

چرا سئو سایت در اصفهان ؟

اصفهان یکی از شهرهایی است که از نظر آماری جستجو در اینترنت رشد بالایی دارد و در بین شهرهای مهم در زمینه فن آوری اطلاعات می باشد. لذا زمینه سئو و بهینه سازی و رشد بازاریابی اینترنتی در اسن شهر بزرگ و کهن فراهم می باشد.

خیلی از شرکت ها و موسسات دوست دارند در زمینه شغلی خود در اصفهان رتبه اول باشند از این رو برای معرفی خود بهترین راه تبلیغاتی را اینترنت می دانند . لذا اقدام به طراحی سایت می کنند و خود را در  اینترنت معرفی می کنند . اما طراحی سایت خوب می دانند که اولین راه برای وارد شدن در بازاریابی اینترنتی می باشد لذا برای دیده شدن در نتایج جستجو نیازمند سئو و بهینه سازی وب سایت می باشند . سئو سایت در اصفهان برای وب سایت های شرکتی و تجاری کسب در آمد بالایی را به دنبال خواهد داشت . چرا که محیط برای تجارت الکترونیک در اصفهان کاملا فراهم است .

لذا ارائه سئو سایت می تواند در اصفهان به رشد فن آوری بیش از پیش در این شهر بزرگ منجر شود .

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

سئو off-page

سئو off-page

بی شک شما نیز نام سئو سایت را شنیده اید و یا اینکه در مورد بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو چند خطی را خوانده اید. سئو به عنوان یک دانش جدید و یک استراتژی بازاریابی آنلاین می باشد که یک فرصت را برای تمام کسب و کارها ایجاد کرده است تا با رقبای خود در وب سایت های جستجوگر همچون گوگل رقابت کنند و برای بالاتر قرار گرفتن از هم در نتایج جستجوی گوگل با هم مسابقه دهند.

این مسابقه برای بالاتر دیده شدن بسیار هم جدی است و افراد و شرکت ها حاضرند برای نتیجه گرفتن هزینه های بالایی را هم انجام دهند. البته این هزینه توجیه اقتصادی نیز برای افراد و شرکت ها دارد چرا که بالا بودن در نتایج جستجو مستقیما با درآمد افراد و یا شرکت ها ارتباط دارد. البته بواسطه دانش پایین در زمینه سئو سایت برخی ها به اندازه هزینه ای که اجام می دهند نتیجه نمی گیرند. ما قبلا در مورد سئو on-page برای شما صحبت کردیم. اینکه شما چگونه برای خودتان طراحی سایت انجام دهید و چه اقداماتی را برای سئو on-page آن انجام دهید برایتان توضیح دادیم.

 

سئو offpage

 

در این مقاله ما سعی داریم که برای شما درباره کارهایی که می توانید برای سئو سایت تان انجام دهید صحبت خواهیم کرد. این کارها را ما به نام سئو off page می شناسیم. البته به خاطر داشته باشید که شما قبل از انجام سئو off page بایستی تمام کارهای لازم برای سئو on-page را انجام دهید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی برای سئو off-page

یک از عمده کارهای اساسی در سئو off page فعالیت در شبکه های اجتماعی هست. برای سایت کسب و کار خود در شبکه های اجتماعی صفحه تجاری باز کنید و در آنجا فعالیت کنید. شما می توانید در شبکه اجتماعی مطالب سایت خود را بازنشر دهید و از محتوای انتشار شده به سایتتان لینک بدهید. موتورهای جستجوگر شبکه های اجتماعی را می شناسند.

سعی کنید علاقمندان خود در شبکه های اجتماعی را زیادتر کنید و اعضا خود را زیاد کنید. سعی کنید با محتوای ارسالی تان در شبکه اجتماعی اعضا خود را به چالش بکشید تا در پای مطلب شما نظر بنویسند و یا با هم صحبت کنند. تاثیر این کامنت گذاری در سئو سایت شما بالاست چرا که با هر نظر در پای محتوای شما شبکه اجتماعی مطلب شما را بازنشر می کند و بالا می برد. این فعالیت شما تاثیر به سزایی در سئو سایت تان و نیز در آینده برای برند سازی تان خواهد داشت.

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

سئو وب سایت فروش شارژ :  یکی از پردرآد ترین وب سایت های اینترنتی امروزه سایت های فروشگاهی می باشند البته در بین این نواز وب سایت ها سایت ای فروش شارژ جایگاه ویژه ای دارند و خیلی سود دهی بالایی دارند البته این زمانی برای صاحبان وب سایت فروش شارژ بهتر خواهد بود که سئو سایت بسیار قدرتمند  باشد و در نتایج جستجوی گوگل در رتبه های بالا قرار بگیرد .

 

برای کسب اطلاعات کافی در رابطه با سئو سایت فروش شارژ می توانید با مشاوره سئو و بهینه سازی وب سایت در وب نوش تماس بگیرید :


 

سئو سایت فروش شارژ

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰
سئو سایت آموزشگاه زبان انگلیسی | آموزش زبان انگلیسی : طراحی سایت و سئو سایت وب نوش برای طراحی و سئو وب سایت های آموزشی به ویژه وب سایت های آموزشگاه زبان خارجه امتیازات و تخفیفات ویژه ای را قائل می شود و لذا در راه توسعه علم و یادگیری خیلی تلاش می کند.

 

برای برای گرفتن تخفیف ویژه برای سئو سایت آموزشگاه زبان می توانید با ما تماس بگیرید :


 

سئو سایت آموزشگاه زبان

 

امروزه همه خانواده ها برای آموزش فرزندان خود تمام تلاش خود را می کنند و لذا تمام تلا ش خود را برای این کار انجام میدهند یکی از آموزش های مهم که برای همه افراد جامعه امروزه اهمیت یافته ات آموزش زبان انگلیسی می باشد . والدین برای اینکه بهترین آموزشگاه های زبان انگلیسی را برای فرزندان خود پیدا کنند در اینترنت به دنبال آموزشگاه زبان انگلیسی می گردند و به وب سایت هایی که گوگل یا هر موتور جستجوگر اینترنتی دیگر  برای آنها پیشنهاد می کند وارد می شوند و کامل وب سایت و شرایط آموزشی را در آنجا مطالعه می کنند و بهترین آموزش گاه را برای آموزش فرزند خود انتخاب می کنند.

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰
نقشه سایت و کاربرد آن چیست ؟ : عوال بصری از اجزاء کلیدی  هایپر تکست ها جهت نمایش اطلاعات بصورت تصویری و کاربردی می باشند .  این عضو کلید ی باعث شده هایپر تکست ها از زمانهای قدیم جهت نمایش  نقشه سایت بکار روند .

زمانی که یک طراح  سایت صرف میکند تا سایتی جامع جهت انتقال و معرفی اطلاعات به کاربران سایت خود نماید زمانی مثمر ثمر خواهد بود که بتواند سهولت دسترسی به اطلاعات را  برای کاربران خود مهیا کند این کار بوسیله نقشه سایت انجام می شود .

نقشه سایت با استفاده از عوامل بصری هایپر تکست ها ، رسالت سایت را به مخاطب ارائه می کند . از اولوتی های مخاطب دسترسی سریع  و از طریق مسیری روشن به اطلاعات مورد نظر خود در سایت است . بطوری که کمترین جستجو را درون سایت شما  برای رسیدن به مطلب مورد نظر خود انجام دهد .

طراح سایت می تواند تمامی اطلاعات ارائه شده در سایت را در یک صفحه برای مخاطب خود به نمایش بگذارد .نقشه سایت گویا شاید باعث جذب مخاطب بیشتر برای سایت شما ویا بازگشت سرمایه شما بصورت صد در صد نشود اما تاثیر مثبتی در ارائه اطلاعات و هدف سایت شما خواهد داشت .

نمونه های بسیاری از نقشه سایت مورد بررسی قرار گرفته و اصول کلی خاصی در این مورد وجود ندارد جز اینکه تمامی طراحان در نقشه های سایت در یک صفحه و بااستفاده از هایپر تکست ها به معرفی کلیت سایت خود پرداخته اند تا مخاطب با کمترین سردرگمی و یا جستجو مطلب مورد نظر خود را در سایت بیابد .  در واقع نقشه سایت را می توان راهنمای سایت نامید .نقشه سایت می تواند شامل نمودارها ، لیست های چند بعدی ، عکس ،فهرستهای الفبایی  و...باشد .

آمار و بازخوردهای مخاطبین در استفاده از نقشه سایت

طبق تحقیقی که در دو برهه زمانی و بافاصله 7سال و بر روی بیش از سی مخاطب فعال در استفاده از بیش از بیست وبسایت با موضوعات مختلف در زمینه های تجاری ، کودک ، اتومبیل ، کتاب ، مجله بانوان ، تجارت الکترونیک ، خدمات میان سازمانی ودولتی و خصوصی و.....  انجام شده نتایج جالبی بدست آمده است.

هدف از این تحقیق این بود که بدانیم کاربران وبسایت ها در چه صورتی از نقشه سایت استفاده می کنند .در تحقیق اول کاربران را به صفحه اول سایت بردیم و به آنها  عملکرد مشخصی را سپردیم بدون اینکه راجع به نقشه سایت حرفی بزنیم در گروه دوم نیز ما کاربر را به صفحه اول سایت برده و ضمن محول کردن همان عملکرد این بار عنوان کردیم که از نقشه سایت استفاده کند .

این دو گروه مطالعاتی در دو برهه زمانی مختلف با فاصله مورد بررسی قرار گرفتند تا تغییر رفتار مخاطب از استفاده از نقشه سایت و کاربردی بودن آن  بین این سالها از چشم بدور نماند .

نتیجه این تحقیق نشان داد کاربران گروه اول بیشتر از گروه دوم خواهان بازدید از نقشه سایت بودند  و تعداد بسیاری براحتی نقشه سایت را پیدا کرده اند .در کل استفاده از نقشه سایت در هر زمانی به نیاز و خواست مخاطب بستگی دارد گرچه استفاده از آن به ندرت صورت می پذیرد .

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

تاثیر html5 بر سئو سایت

تاثیر html5 بر سئو سایت : تمام طراحان و برنامه نویسان یک سایت در تلاش هستند تا رتبه سایت خود و صفحات مرتبط با آن سایت را در موتور های جستجو بهبود ببخشند.

 

سئو

 

بعضی از موتور های جستجو همانند گوگل و بینگ در ارائه الگوریتم و نحوه جستجوی خود اطلاعاتی را منتشر نمی کنند و به این کار علاقه ای ندارند اما بسیاری از طراحان موسوم به کلاه سفید(white hat) به وسیله آزمون و خطا بهترین حالت را بهینه سازی وب سایت خود پیدا میکنند و سعی میکنند تا از آن استفاده کنند.در ادامه با پیدایش این فناوری از صفحات html  و xml گرفته تا صفحات جاوا و فلش همه در پی این بودند که موتور های جستجو از چه چیزی خوششان می آید.

در زمانی که زبان html  معرفی شد بسیاری از این وظایف برای طراحان وب سایت ساده شد و جنبه های دیگری برای طراحی سایت مطرح شد

ارتباط زبان HTML 5  با صوت و تصویر در صفحات وب سایت

برای سالیان پیاپی طراحان وب سایت ها برای افزودن صدا و تصویر از پلاگین هایی نظیر adobe flash  و Microsoft Silverlight استفاده میکردند این پلاگین ها باعث میشدند تا طراحان بتوانند سایت هایی جذاب تر را طراحی کنند و کاربران را به سوی خود جذب کنند گرچه این سایت ها از مشکل رتبه بد در موتور های جستجو در رنج بودند و موتور های جستجو نمیتوانستند این سایت ها را پیدا کنند و آن ها را index  کنند.

یکی از اقدامات موثری که در این راستا انجام شد حذف کردن فلش برای همیشه بود اگر چه بسیاری از طراحان بودند که روی فلش سرمایه گذاری کرده بودند

زبان HTML5  این امکان را میدهد تا صدا و تصویر به خوبی در موتور های جستجو index  شوند و استفاده از تگ های جدید این زبان باعث میشود تا رتبه وب سایت و صفحات آن وب سایت بهبود یابند .اگر بخواهیم مقایسه کوچکی را انجام دهیم صفحاتی که از زبان HTML 5  استفاده نموده اند نسبت به صفحه هایی که از پلاگین ها استفاده نموده اند دارای رتبه بهتری در موتور های جستجو هستند.

  • بهزاد مقتدر