سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت ، سئو ، بهینه سازی وب سایت بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی وب نوش می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت ، سئو ، بهینه سازی وب سایت بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی وب نوش می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

وب نوش برند ما برای فعالیت در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

وب نوش یک تیم منسجم ، پویا و جوان است که به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، تحلیل سئو و عملکرد سایت ، پشتیبانی سایت و نگهداری سایت ، تولید محتوا بر اساس سئو ، مشاوره بازاریابی اینترنتی ، ایمیل مارکتینگ ، برندسازی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشتریانش ارائه می دهد.

وب نوش توانسته است در سایه تحقیق چند ساله خود بر روی رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو، متدهای کاملا اصولی، منطقی و پایداری را در زمینه سئو ارائه داده و آن را در عرصه عمل بکار گیرد. در سایه همین تلاش بوده است که ما موفق شده ایم مشتریان زیادی را در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهیم

۱۰ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

طراحی سایت حرفه ای : بیشتر کاربران اینترنت امروزه به دنبال ایده های نوین در طراحی سایت سایت هستند. چرا که دیگر وب سایت های چیپ و قدیمی نیاز های آنان را نمی توانند رفع کنند . کاربران اینترنت به دنبال جذابیت و دریافت خدمات برتر هستند . خب با تمام این گفته ها طراحی سایت ، به طرف طراحی سایت حرفه ای حرکت کرده است . و تمام شرکت های طراحی سایت این موضوع را کاملا درک کرده اند . لذا روزانه تماسهایی که ما دریافت می کنیم افرادی که درخواست طراحی سایت میکنند . امکانات خاصی مد نظرشون می باشد . آنا می خواهند وب سایتشان طراحی سایت حرفه ای داشته باشد. در اصل تمام مشتریان می خواهند وب سایتشون یه امکاناتی برتر از وب سایت های مشابه داشته باشد تا بتوانند از این طریق بازدید وب سایت را ببرند بالا که در نهایت به جذب مشتری و کسب در آمد منجر می شود. در زیر می خواهم دلایل خواست طراحی سایت حرفه ای را بررسی کنیم .

 

طراحی سایت حرفه ای

 

چرا طراحی سایت حرفه ای ؟

با یک سوال شروع می کنم چرا می خواهید سایت داشته باشید ؟

می توانیم در یک جمله جواب بگیم که : برای کسب در آمد از اینترنت .

خب یه سوال دیگه :

آیا سایتی که می خواهی طراحی کنی تا به حال مشابه آن طراحی شده است ؟

خب : بیش از نود درصد بله سایت های زیادی وجود دارد.

چرا می خواهی سایت مشابهی طراحی کنی که خیلی ها زودتر از تو این کار را انجام داده اند ؟

جواب : من می خواهم طراحی سایت حرفه ای انجام دهم . تا امکانات خاصی نسبت به سایرین داشته باشه .

بنابر این دلیل طراحی سایت حرفه ای داشتن امکاناتی فراتر از سایت های فعلی می باشد که از طریق آن بتوان مشتریان بیشتری به سمت وب سایت کشید.

هزینه طراحی سایت حرفه ای

ممکن است طراحی سایت حرفه ای به نسب طراحی سایت های معمولی هزینه بالا داشته باشد .اما توجه داشته باشید که شما فقط یک بار سرمایه گذاری می کنید و هدفتون کسب در آمد از این سایت است . بنابراین جای نگرانی نیست.  از نظر طراحی سایت وب نوش . طراحی سایت حرفه ای بهتر از طراحی چندین سایت معمولی است که با هزینه ای پایین طراحی می شوند.

توجه داشته باشید طراحی و پیاده سازی یک وب سایت حرفه ای فراتر از برنامه نویسی و طراحی می باشد. لذا در طراحی سایت حرفه ای باید ایده پردازی بالایی داشته باشید . ایده پردازی در طراحی سایت حرفه ای حرف اول را می زند . مشاورین طراحی وب سایت وب نوش بهترین ایده ها را برای طراحی سایت به شما ارائه می نماید و همچنین از ایده های تمام مشتریانش حمایت کامل می کند و برای پیش برد آن در تجارت الکترونیک همگام با خواست مشتری حرکت می کند .

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت همایش و کنفرانس : فضای مجازی ( اینترنت ) بهترین مکان برای اطلاع رسانی همایش است  و طراحی سایت برای همایش نیز از اهمیت بالایی برخوردار است . می دانیم که کاربران امروزه بیشتر برای  آگاهی از همایش ها و کنفرانس ها در اینترنت جستجو می کنند البته باید دقت داشته باشیم که کاربران اینترنت در کمتر از ۵ ثانیه تصمیم خود را می گیرند برای همین باید در طراحی سایت همایش و طراحی سایت کنفرانس بخ برخی از نقاط ریز توجه داشته باشیم . در زیر به تعدادی از ویژگی های طراحی سایت همایش و طراحی سایت کنفرانس اشاره ای می کنیم .

 

طراحی سایت همایش

 

هدف از طراحی سایت همایش چیشت ؟

هر همایش یا کنفرانسی برای اینکه بتواند به نتیجه ی مطلوب خود برسد باید بتواند تا جایی که می تواند شرکت کننده جذب کند. مسلما برای این کار نیاز به اطلاع رسانی به هر روشی دارد .  که یکی از مهمترین روشهای امروزی برای اطلاع رسانی همایش ها استفاده از طراخی سایت همایش است . چرا که در وب سایت باید امکاناتی را برای شرکت کننده در نظر گرفت که نمی توان در بیرون از آن انجام داد. مثلا افرادی که می خواهند از شهراهای دور در همایش یا کنفرانس شرکت کنند . بتوانند به راحتی در این همایش ثبت نام کنند و بسیاری از موارد دیگه که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد .

در اصل هدف اصلی از طراحی سایت همایش و کنفرانس اطلاع رسانی و قرار دادن امکاناتی خاص برای شرکت کننده ها است .

ویژگی هایی که در طراحی سایت همایش و کنفرانس باید موجود باشد .

گرافیک مناسب برای هر سایت همایش : گرافیک یکی از مهمترین مسائل در طراحی سایت همایش است که باید رعایت شود . بر اساس اهداف و نوع همایش گرافیکی زیبا طراحی می شود . گروه طراحی سایت وب نوش با ایده پردازی عالی می تواند بهترین نوع گرافیک مدنظر شما را پیاده نماید .

سرعت لود وب سایت : هر سایتی باید دارای سرعت لود بالا باشد تا کاربر را اذیت نکند . ما این گزینه را برایتان فراهم خواهیم کرد.

استفاده از تکنولوژی های روز دنیا برای طراحی سایت همایش : html5  و css3 و jquery و php و…

رعایت اصول سئو در سایت : تمام سایت هایی که گروه وب نوش طراحی می کند ویژگی برتری نسبت به سایر سایت های طراحی شده دارد و آن طراحی سایت بر اساس اصول سئو سایت می باشد.

طراحی سایت ریسپانسیو : یک مورد از ویژگی هی دیگر طراحی سایت وب نوش طراحی تمام سایت ها به صورت پایه ریسپانسیو می باشد . امروزه یکی از مهمترین موارد در طراحی سایت ، طراحی سایت ریسپانسیو می باشد که به راحتی در موبایل یا سایر دستگاههای هوشمند قابل مشاهده باشد.

ساختار سایت : یک مورد مهم در طراحی سایت همایش ساختار سایت می باشد باید دقت کرد که هر همایش باید دارای طراحی خاصی باشد . برای همین هم قبل از طراحی باید ایده پردازی و روانشناسی شود که چه ساختاری نتیجه ی خوبی را در بر خواهد داشت . ساختار در طراحی سایت از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که مستقیم با کاربر ارتباط دارد .

امکانات طراحی سایت همایش :

۱-    قابلیت ثبت نام برای کاربران
۲-    داوری آنلاین برای طراحی سایت همایش
۳-    قابلیت انتخاب صندلی و خرید آن در سالن همایش (vip)
۴-    در همایش های بین المللی بزرگ قابلیت پخش آنلاین همایش نیز از طریق سایت گاها مد نظر می باشد
۵-    امکان خرید سی دی های همایش بعد از اتمام در وب سایت
۶-    مورد مهم دیگر راهنمای همایش است که هم به صورت متن باید باشد و هم به صورت پوستر
۷-    راه های ارتباطی به همراه نقشه گوگل وجود داشته باشد .
۸-    در باره همایش به صورت کامل توضیح داده شود
۹-    اهداف همایش در صفحه اول سایت باید دیده شود و هم چنین روی پوستر همایش نیز موجود باشد  باید پوستر نیز در صفحه اول گنجانده شود.
۱۰-    و بسیاری از قابلیت های دیگر که بر اساس نیاز هر همایش یا کنفرانس تعیین می شود .
در نهایت می توان گفت که طراحی سایت همایش شاید در دید اول کار ساده ای برسد ولی با رعایت موارد بالا می بینیم که برای داشتن یک وب سایت حرفه ای برای همایش یا کنفرانس باید طراحی دقیقتر و جذاب ایجاد نمود. طراحی سایت وب نوش با ایده پردازی و مشاوره عالی در طراحی سایت و مشاور برای سئو سایت می تواند راهنمای خوبی برای شما باشد .

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت املاک  ,  طراحی وب سایت املاک : امروزه برای اینکه بخواهیم ملکی را بخریم یا اجاره کنیم اولین جایی که سراغش می رویم , اینترنت است و دنبال سایتی می گردیم که آگهی املاک برای فروش و اجاره را گذاشته اند .امروزه حتی افرادی که سررشته ای از جستجو در اینترنت ندارند هم از اطرافیان خود برای اینکار استفاده می کنند . تا بتوانند ملک مورد نظر خود را انتخاب و اجاره کنند یا بخرند.

طی سالهای اخیر خیلی از صاحبان املاک به خصوص قشر جوان که در این ار هستند به سراغ ما آمده اند و خواستار طراحی سایت املاک از ما شده اند.با تمام تفاسیر می توانیم بگوییم که امروزه به نظر می آید که وجود وب سایت برای هر املاک حتی اگر این املاک جزئی هم باشند نیازمند وب سایت هستند . در زیر امتیازات داشتن طراحی سایت املاک برای تمام املاکی های  را بیان می کنم .

 

طراحی سایت املاک

 

مزایای طراحی سایت املاک

  1. طراحی سایت املاک بزرگترین مزیتش بالا بردن سرعت انتخاب از طرف مشتری است . و نیاز زیادی به مشاوره ندارد . فرد با وارد شدن به  وب سایت املاک به راحتی در فایل های موجود می تواند بهترین مورد را برای خرید یا اجاره برگزیند .
  2. مزیت دیگر برای صاحب املاک این است که برای مشاوره که کار خسته کننده ای است زیاد وقت نمی گذارد.
  3. سومین مزیت این است که صاحب املاک می تواند به راحتی  جدید ترین فایل ها یا ملک های موجود را در وب سایت ارائه نماید . همچنین می تواند به راحتی مبالغ و … را برای فایل های دیگر ویرایش نماید .
  4. بزرگترین امتیاز برای صاحب املاک این است که مشتریان خود را حفظ کند و از طریق این مشتریان مشتری دیگری را نیز جذب نماید . رقابت بسیار شدید است در این مورد.
  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت آتلیه | وب سایت عکاسی : هنر عکاسی یکی از هنرهای اصیل نزد ایرانیان است .  و این که می گوییم هنر نزد ایرانیان اس و بس واقعا هم همینطوره . ما هنر خودمان را به تمام دنیا ثابت کرده ایم .  ولی خیلی از هنرمندان ما نمی توانند هنر خود را به تمام دنیا نشان دهند.  در حالی که بیشتر هترمندان دنیا هر هنری که خلق می کنند به راحتی با استفاده از وب سایت هنری  و شخصی خود در فضای اینترنت به نمایش می گذارند .

نمایش هنر در وب سایت برابر این است که شما هنری را که خلق کرده اید را در دید میلیون ها نفر در سراسر دنیا قرار می دهید . که بسیاری از این افراد برای هنر شما نظر خواهند داد. و این کار شما را ترغیب خواهد کرد تا در کار خود منسجمتر عمل نمایید. اما نمایش هنر فقط برای سرگرمی نیست و هدفی را باید دنبال کند و آن کسب در آمد از هنر شماست . در زیر به هنر عکاسی که من به شخصه بسیار علاقه مند هستم بهش را در رابطه با طراحی سایت آتلیه شرح می دهم .

 طراحی سایت آتلیه

هنر عکاسی و طراحی سایت آتلیه (طراحی سایت عکاسی )

اگر شغل شما عکاسی است و از این طریق کسب  در آمد می کنید . نمونه کارهای عکاسی خود را کجا به معرض نمایش قرار می دهید ؟ آیا برایتان بازخورد دارد ؟ یا اینکه در آتلیه خودتان در آلبوم گذاشته اید ؟ یه پیشنهاد بکر برای کسب در آمد بیشتر از شغلتان به شما پیشنهاد می کنم .

طراحی سایت وب نوش در زمینه طراحی سایت آتلیه ( طراحی سایت عکاسی ) ایده ای برتر دارد سایتی با گرافیک بالا و گالری جذاب برای شما پیاده خواهد کرد.

می دانیم امروزه یکی پر طرفدارترین هنرها هنر عکاسی است . از این رو در این زمینه هم بسیار رقابت شدید است و هر هنرمند عکاسی می خواهد برای خود برند برتر باشد و در این رقابت از همه پیشی بگیرد . اما برای جذب مشتری جدید یکی از بزرگترین رقابتها در این زمینه رقابت در فضای مجازی می باشد. شاید تعدادی از هنرمندان شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام را برای خود به عنوان فعالیت مجازی تعیین کرده اند . خوب بهترین نتیجه رو هم می گیرند . ولی کاربران بیشتر دوست دارند که نمونه کارهای زیادی را با کیفیت اصلی ببینند . وب نوش پیشنهاد می کند که برای بالا بردن کسب و کار خود اقدام به طراحی سایت آتلیه (طراحی سایت عکاسی ) نمایید.

با طراحی سایت آتلیه شما به راحتی می توانید مشتریان جدید از سراسر کشور را جذب کنید . نمونه کارهای خود را به نمایش بگذارید . در کل همیشه برای خود یک نمایشگاه دائمی از هنرهای زیبای خود دارید . نمایشگاهی که در دید میلیون ها نفر می باشد.
طراحی سایت عکاسی بخشی از فرایند افزایش در آمد شماست مورد بسیار مهم دیگر سئو سایت و پشتیبانی سایت آتلیه است. که در زیر اهمیت این موارد را برایتان شرح می دهم .

سئو سایت آتلیه | پشتیبانی سایت آتلیه (عکاسی)

فرایند مهم طراحی سایت آتلیه ( طراحی سایت عکاسی ) است ولی مهمتر از آن دیده شدن وب سایت شما برای کاربران اینترنتی می باشد. از این رو وب سایت بعد از طراحی باید سئو و بهینه سازی شو تا موتورهای جستجو شما را به کاربران نمایش دهند. وب نوش با استراتژی عالی شما را در این راه کمک خواهد کرد.
در سئو سایت آتلیه مهمترین بحث سئو تصاویر است . چرا که بیشتر کاربران به دنبال تصاویر در این زمینه می گردند.از این رو اولویت اول با تصاویر است اما مهم کلمات کلیدی نیز می باشد که از این طریق باید تصاویر به نمایش گذاشته می شوند. کلمات پر امتیازی برای عکاسی وجود دارد که شما را بهتر به نمایش قرار می دهند :

عکاسی مدل ، عکاسی صنعتی ، عکاسی تبلیغاتی ، عکاسی عروس و داماد ، عکاسی مجالس ، عکاسی خبری و ….

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت هنری

طراحی سایت هنری : امروزه با وجود شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک ، گوگل پلاس ، لینکدین ، اینستاگرام ، تلگرام و… بیشتر هنرمندان در هر زمینه ای خود را معروف و محبوب کرده اند اما بیشتر تمایل آنها برای داشتن یک طراحی سایت هنری و شخصی برای خود می باشد. تا از این طریق بتوانند خودشان را بیشتر و بهتر معرفی نمایند. ولی می دانیم که طراحی سایت خوب نیازمند مهارت و علم طراحی سایت است . شاید تعدادی از آنها شاید با داتن دانش کافی در گرافیک فکر می کنند که می توانند یک وب سایت شخصی عالی برای خود بسازند ولی حقیقت چیز دیگری است .

 

طراحی سایت هنری

 

گروه طراحی سایت وب نوش با چندین سال سابقه در طرحی زیباترین سایت های هنری و هم چنین طراحی سایت شخصی می تواند ایده های جالبی را برای طراحی سایت هنری شما ارائه نماید .

  1. طراحی سایت با گرافیک برتر
  2. طراحی سایت ریسپانسیو
  3. طراحی سایت کاربرپسند
  4. طراحی سایت با مدیریت آسان

از ویژگی های طراحی سایت هنری توسط تیم طراحی وب نوش می باشد.

وب نوش سایتی را برای شما طراحی می کند که بتوانید شبکه های اجتماعی خود را در آن قرار دهید و از این طریق کاربران زیادی را به سمت شبکه های اجتماعی خود هدایت کنید. معروف بشید و بتوانید خود را بیشتر و جامع تر به همه معرفی نمایید .
شما می توانید بهترین دستاوردهای خود را در وب سایت شخصی و هنری خود در معرض دید عموم قرار دهید . با طراحی سایت هنری برای خود به صورت دائمی نمایشگاه برپا کنید نمایشگاهی که با معرفی سایت به موتورهای جستجو و با کار روی سئو سایت می تواند کاربران زیادی را به خود جذب نماید .

وب نوش با سابقه ای قدرتمند می تواند موارد زیر را برای طراحی سایت هنری شما بیان نماید .

  1. می توانید با طراحی سایت هنری به سرعت خود را برند(BRAND) کنید : در وحله اول طراحی سایت هنری برای شخص جهت معرفی و کسب و کار شماست.  شما تنها یک هنرمند نیستید می توانید با داشتن وب سایت هنری نام و نشان برای خود تعیین کنید و مردم شما را با آن نام بشناسند .  اعتماد به نفس داشته باشید و برای طراحی سایت هنری سریعتر اقدام کنید .
  2. مدیریت مطالب خود در وب سایت : با داشتن وب سایت از این پس می توانید مطالبی را که در شبکه های اجتماعی انتشار می دهید. مدیریت کنید . به تعداد نا محدود ایمیل ایجاد کنید و در تمام شبکه های اجتماعی عضو بشید .
  3. کارهای خود را بفروشید : برخی از هنرمندان محصولاتی را درست می کنند که برای به نمایش  گذاشتن  و فروش آنها نیاز وب سایت دارند . با طراحی سایت هنری می توانید محصولات یا خدمات خود را بفروشید .

ویژگی های طراحی سایت هنری

در طراحی سایت هنری باید به مواردی چند توجه داشت که شاید در بسیاری از سایت های موجود دیده شده است ولی باید به گونه ای هنری طراحی و پیاده سازی شوند در زیر به تعدادی  از این موارد اشاره می کنیم :

۱-    صفحه اول وب سایت با گرافیک عالی که نمایانگر یک وب سایت هنری می باشد.
۲-    صفحه تماس با هنرمند
۳-    صفحه بیوگرافی هنرمند
۴-    سفحه نمونه محصولات و خدمات و کارهای هنرمند
۵-    گالری تصاویر هنرمند
۶-    صفحه علایق هنرمند که شامل موزیک ، فیلم  ، عکس و… می باشد.
۷-    شبکه های اجتماعی که بیشترین فعالیت را در آنها دارد
۸-    و….

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت ریسپانسیو : در این بخش می خواهیم اهمیت و تاثیر سایت های ریسپانسیو را شرح دهیم. اگر تصمیم به طراحی سایت گرفته اید با ما همراه باشید تا بیشتر با این نوع از طراحی سایت آشنا شوید.

با پیشرفت تکنولوژی و فناوری ارتباطات به ویژه در زمینه ی اسمارت فون ها که هر روز پیشرفته تر نیز می شوند و کیفیت بالایی نیز دارند از این رو تکنولوژی طراحی سایت نیز رو به پیشرفت می باشد و همگام با این فناوری بلکه بیشتر نیز پیشرفت نموده است . پیش از این بعد از طراحی سایت، در مرحله دوم طراحی برای سیستم های هوشمند به عنوان نسخه جداگانه طراحی سایت انجام می شد یعنی سایت ها یک نسخه نمایش کامپیوتر و یک نسخه نمایش موبایلی داشتند ولی امروزه دیگر نیازی به این کار نیست و طراحی سایت ریسپانسیو به عنوان یک راهکار طراحی سازگار با این شرایط تنوع و تعدد دستگاه ها مطرح شده است.

طراحی سایت ریسپانسیو یا همان طراحی سایت واکنشگرا بدین صورت است که با تغییر اندازه گوشی های هوشمند از نظر سایز، صفحه نمایش سایت نیز بر اساس این اندازه تغییر می کند.

 


 

تاریخچه ارتباط طراحی سایت ریسپانسیو با ظهور گوشی های هوشمند؟

در انتهای سال ۲۰۱۲ بود که بازار خرید کامپیوترهای خانگی پس از ۱۱ سال فروش صعودی، برای اولین بار افت فروش قابل توجهی را نسبت به سال ۲۰۱۱ تجربه کرد. در حقیقت سهم فروش کامپیوترهای خانگی به نسبت دستگاه های جدیدتر همچون موبایل ها و تبلت ها پایین تر آمده بود و از آن روز تا کنون که سال ۲۰۱۶ می باشد اقبال عمومی مصرف کنندگان به کامپیوتر و یا لپ تاب کمتر شده است. با ظهور موبایل ها و تبلت ها که اوج همه گیری این دستگاه ها در سال ۲۰۱۴ بود مردم اکثر نیازهای خود در اینترنت را از طریق همین دستگاه ها رفع می کردند.

استفاده روزافزون مردم از اینترنت توسط موبایل ها و تبلت ها باعث شد تا طراحان سایت با چالشی بزرگ روبرو شوند تا بتوانند اطلاعات سایت خود را بدون به هم ریختگی به کاربران نشان دهند. از این رو در ابتدای کار طراحی مختص موبایل مطرح شد و ان بدین صورت بود که طراحان سایت پس از طراحی سایت برای که مبنایشان بر مشاهده در لپ تاب و یا کامپیوتر بود یک نسخه مخصوص موبایل را طراحی می کردند و یک دکمه مخصوص در سایت قرار می دادند تا کاربران در صورتی که از طریق گوشی تلفن همراه سایت را می بینند با کلیک بر روی آن نسخه موبایلی را مشاهده نمایند. تنوع ابعاد صفحه نمایش در تلفن های مختلف باعث شد تا این راهکار چندان مناسب نباشد و طراحان سایت به دنبال راهکارهای جدید باشند.

چالش نحوه نمایش در صفحات موبایل ها باعث رشد طراحی سایت شد و طراحان سایت به دنبال راهکاری گشتند تا طراحی سایت را به گونه ای انجام دهند که سایت به هنگام نمایش خود را با اندازه صفحه نمایش تغییر دهد بدون آنکه اطلاعات و یا گرافیک آن بهم ریخته شود و کاربران بتوانند سایت ها را بدون مشکل مشاهده نمایند. این چالش منجر به ظهور نوع جدیدی از طراحی سایت به نام طراحی سایت واکنشگرا و یا طراحی سایت سازگار با گوشی و یا همان طراحی سایت ریسپانسیو گردید.

 

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت شرکتی : امروزه با پیشرفت علم فناوری اطلاعات در زمینه تبلیغات اینترنتی  و تجارت الکترونیک هر شرکتی مهمترین بخش تبلیغات خود را در فضای مجازی دنبال می کند . و برای ورد به این تبلیغات مهمترین فاکتور داشتن وب سایت رسمی برای شرکت است . در اینجا سوالاتی را باید جواب بدهیم .

طراحی سایت شرکتی به چه صورت باید انجام شود ؟

در ابتدا باید گفت با پیشرفت طراحی سایت و استفاده از سایت به عنوان معرفی شرکت و معرفی محصولات و خدمات و… در فضای اینترنت . موجب شده است که مشتریان طراحی سایت وب نوش به این نتسجه برسند که طراحی سایت شرکتی معمولی نمی تواند نیاز مشتریان خود را برآورده نماید بنابراین به دنبال طراحی سایت حرفه ای هستند.

طراحی سایت شرکتی

اما جواب سوال که در طراحی سایت شرکتی به چه نکاتی باید توجه داشته باشیم :

خب می دانیم هر شرکتی زمینه ی کاری مختص به خود را دارد بنابراین اولین نکته توجه به زمینه کاری شرکت می باشد . دومین مورد شناخت دامنه مشتریان شرکت مورد نظر می باشد . سومین نکته هم در طراحی سایت شرکتی می تواند این باشد که این شرکت می واهد خدماتی عرضه کند یا محصولی را معرفی نماید و …
با دانستن این سه مورد می توانیم ایده ای مناسب برای طراحی سایت شرکتی برای مشتری پیاده نماییم . ( ایده پردازی برای مشتری یکی از برتری های طراحی سایت وب نوش است ) .

سوال دوم را برای طراحی سایت شرکتی می توان به این صورت بیان نمود:

موارد مهمی که در طراحی سایت شرکتی باید مد نظر داشت کدامند ؟

بدین صورت می توانیم پاسخ دهیم که برای شناخت هر شرکت نیاز به معرفی اجمالی آن داریم پس در طراحی سایت شرکتی یه صفحه زیبای وب با نام معرفی شرکت (یا همان درباره ما) باید طراحی نماییم . پس مورد اول داشتن صفحه درباره ما است .
مورد دوم برای جلب اعتماد کاربران ومشتریان شرکت نیاز به آدرس و اطلاعات تماس شرکت می باشد برای این کار نیز صفحه ای اختصاصی به عنوان تماس با ما باید در طراحی سایت شرکتی در نظر داشته باشیم . مورد دوم نیز شد طراحی صفحه تماس که شامل تلفن های تماس ، آدرس شرکت ، نقشه شرکت ، فرم تماس و.. است .
مورد سوم صفحه ای است که جدیدا بیشتر شرکتهای بزرگی که با طراحی سایت وب نوش کار می کنند صفحه ای برای معرفی پرسنل خود هستند که در این صفحه رزومه پرسنل خود را ارائه می دهند . این صفحه به صورت اختصاصی  توسط گروه طراحی سایت وب نوش برای شما طراحی می شود .
یک بخش مهم نه تنها در طراحی سایت شرکتی بلکه در تمامی سایت ها باید مد نظر داشت طراحی صفحه اخبار و مقالات می باشد. که تاثیر زیادی به سئو سایت شما خواد گذاشت .( این مورد نباید در طراحی سایت شرکتی فراموش شود) بنابر این بخش چهارم می تواند بلاگ مطالب سایت باشد.
بخش پنجم را نیز می توان به این صورت بیان نمود که بخش معرفی کالاهای شرکت و یا خدمات ، نمونه فعالیت ها و … می باشد این بخش هدف اصلی هر شرکتی می باشد . این بخش در طراحی سایت شرکتی هدف کاربران و مشتریان می باشد تا از طریق مطالعه آن بتوانند اطلاعات کافی در مورد نیاز خود بدست آورند. تا بتوانند بهترین کالا ، خدمات و … رو انتخاب نمایند.
بخش ششم در طراحی سایت شرکتی که امروزه بیشتر به چشم می خورد بخش فروش می باشد ( این سیستم جدا از سیستم فروشگاهی می باشد) این بخش را طراحی سایت وب نوش با بهترین گرافیک برای شما عرضه می نماید .

موارد بالا مهمترین مواردی است که باید در طراحی سایت شرکتی در نظر داشت امام مهتر از آنها داشتن ایده در طراحی گرافیکی سایت شرکتی می باشد. ایده پردازی برای طراحی گرافیکی سایت شرکتی از برتری های برنامه نویسان وب نوش می باشد . بهترین گرافیک را با بهترین کارایی در طراحی سایت شرکتی برای مشتریان عرضه نموده ایم و بهترین ها را نیز انجام می دهیم.
با تمام گفته های بالا به این نتیجه  می رسیم که هر شرکتی چه بزرگ ، متوسط و کوچک باشد برای ورود به تبلیغات اینترنتی نیازمند داشتن وب سایت می باشد.تا بتوانند با رقبای خود وارد رقابت شوند.

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت خبری

طراحی سایت خبری : وب سایت های خبری شامل بخش های زیادی می باشند از این رو در این بخش می خوان تا حدودی ویژگی های طراحی سایت خبری را برایتان شرح دهم .

 

طراحی سایت خبری

 

طراحی سایت خبری به چه صورت باید انجام شود .

خب وقتی صحبت از سایت خبری میاد باید تمام جوانب و ویژگی ها را مد نظر داشته باشیم

  1. امنیت سایت
  2. دیتابیس مورد استفاده برای سایت
  3. سرعت وب سایت
  4. سرور و فضای هاست سایت
  5. گرافیک سایت
  6. چیدمان مناسب سایت
  7. و….

طراحی سایت وب نوش با ایده پردازی و پیاد کردن استراتژی مناسب بهترین سایت خبری را طراحی می کند که تمام موارد بالا در آن صدق کنند.

بخش بندی طراحی سایت خبری :

طراحی سایت خبری به سادگی طراحی سایت  شخصی ، طراحی سایت شرکتی ، طراحی سایت کلینیک زیبایی و … نیست . ازاین رو در طراحی سایت خبری باید به ریز نکات هم توجه کنیم.
طراحی سایت خبری مثل سایت های دیگر صفحه ی در باره ما  اهمیت ندارد که باشد ولی صفحه تماس با ما ( اطلاعات تماس) اما بخش مهم طراحی سایت خبری وجود RSS آن است . که این بخش حتما باید رعایت شود .
اکثر سایت های خبری از یک هدر شروع می شوند که دارای لوگو ، بخش جستجو و یک منوی ابتدایی می باشد ( این منو سلیقه ای است  و می توان هر موردی را شامل شود)
بعد از هدر منوی اصلی سایت قرار می گیرد که در این منو تمام دسته بندی های لازم برای سایت مشخص شده اند .
در بیشتر موارد بعد از منو یک خبر خطری قرار داده می شود تا آخرین اخبار را به صورت خطی نمایش دهد. این موارد در بالای سایت های خبری کاملا مشهود است . البته ایده های زیادی نیز برای طراحی سایت خبری وب نوش دارد .هم از نظر طراحی  گرافیکی سایت و هم از نظر چیدمان سایت .
نکته مهم در رابطه به طراحی سایت خبری:
پشتیبانی سایت برای وب سایت های خبری یکی از بزرگترین دغدغه های صاحبان رسانه است . این پشتیبانی شانل پشتیبانی سرور و هاستینگ و همچنین پشتیبانی سایت از نظر فنی می باشد.طراحی سایت وب نوش تمام این پشتیبانی ها را برای شما سهل و آسان می کند. برای مشاوره بیشتر با ما تماس بگیرید :
بخش مشاروه فنی طراحی سایت وب نوش

مهم ترین بخش ها در طراحی سایت خبری

اخبار سیاسی که شامل موارد زیر می شود:

  1.     اخبار بیت رهبری
  2.     اخبار دولت و مجلس
  3.     اخبار سیاست خارجی و هسته ای
  4.     اخبار احزاب و تشکل ها
  5.     اخبار سایر حوزه ها

اخبار اقتصادی که شامل موراد زیر است:

  1.      طراحی اخبار اقتصاد کلان
  2.     طراحی خبار نیرو و انرژی
  3.     طراحی اخبار بانک ها
  4.      طراحی اخبار بیمه ها
  5.      طراحی اخبار بورس
  6.     طراحی خبار امور زیر بنایی
  7.     طراحی اخبار صنعت و معدن
  8.     طراحی اخبار کشاورزی
  9.     طراحی اخبار تجارت
  10.     طراحی اخبار اشتغال و تعاون

اخبار اجتماعی  نیز شامل موارد زیر است

  1.     اخبار بهداشت و رفاه
  2.     اخبار حقوقی و قضایی
  3.     اخبار زن و خانواده
  4.     اخبار دفاعی و انتظامی

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت کلینیک زیبایی : امروز ه تبلیغات از حالت سنتی خود خارج شده و به صورت مدرن انجام می شود یکی از مدرن ترین نوع تبلیغات امروزه طراحی سایت می باشد . که بزرگترین تبلیغات اینترنتی می باشد و هم چنین پایه و اساس تجارت مجازی است .
بحث ما در رابطه با چگونگی طراحی سایت کلینیک های زیبایی و تاثیر این سایت بر روند در آمد پزشکان زیبایی است . می خوام توصیفی مختصر در این مورد برایتان شرح دهم .

 

طراحی سایت کلینیک زیبایی

چرا کلینیک های زیبایی باید  دارای وب سایت باشند ؟
امروزه درخواست جراحی های زیبایی و هم چنین زیبا سازی ها و جوان سازی های چهره و… در نیا و به خصوصو در کشور ما ایران بسیار زیاد شده است از این رو رقابت برای جذب مشتری توسط پزشکان زیبایی شدیدا افزایش یافته است تا بتوانند از این طریق درآمد بیشتری را کسب نمایند.

از طرف دیگر مشتریان دیگر روش سنتی پیدا کردن پزشک متخصص را فراموش کرده اند و از طریق اینترنت بیشتر دنبال پزشکان مجرب و متعهد می گردند.
این موارد سبب می شود تا هر کلینیک زیبایی برای خود دارای وب سایتی باشد . طراحی سایت وب نوش توانشته است چه از نظر طراحی سایت کلینیک و چخ در سدو سایت کلینیک ها موفق عمل نماید از این رو می توان مشاوره ای برتر و ایده هایی برتر در زمینه ی تجارتی نو در این حوضه به پزشکان زیبایی دهد.

ویژگی های طراحی سایت کلینیک زیبایی

۱-دارای بخش معرفی کلینیک : این صفحه باید به بهترین شکل طراحی شود و دارای گرافیک برتر باشد .
۲-دارای بخش اطلاعات تماس باشد: در این بخش تمامی شماره های تماس کلینیک زیبایی و هم چنین نفشه کلینیک و نیز آدرس کلینیک زیبایی باید به صورتی زیبا طراحی و پیاده سازی شود.

۳-بخش معرفی خدمات کلینیک : این بخش یکی از مهمترین بخش ها در طراحی سایت کلینیک زیبایی می باشد و هدف اصلی این بخش معرفی تمامی خدمات کلینیک زیبایی به همراه خدمات ویژه کلینیک که نسبت به سایرین برتری دارد ، است .

۴-بخش مهم دیگر معرفی پزشکان و پرسنل کلینیک می باشد : این بخش برای کاربران بسیار اهمیت دارد تا بتوانند پزشک خود را انتخاب کنند. در این بخش رزومه کامل هر یک از پزشکان رو معرفی می شود.

۵-اما یه بخش دیگر معرفی تجهیزات و هم چنین برخی از داروهای زیبایی است که اکثر کلینیک های زیبایی این مورد را از ما خواسته اند.

۶-بخش دیگر اخبار کلینیک می باشد .

۷بخش دیگر مقالات پزشکی ( همان بلاگ مطالب )می باشد .

  • بهزاد مقتدر
  • ۰
  • ۰

طراحی سایت پزشکی  ، طراحی وب سایت پزشکی : تقریبا می توان گفت امروزه هر کسب و کاری برای معرفی بهتر خود در فضای مجازی علاوه بر استفاده از شبکه های اجتماعی از طراحی سایت استفاده می کنند . داشتن وب سایت برای هر کسب و کاری برای تبلیغات و معرفی در اینترنت لازم و ضروری می باشد . شاید این کسب و کار برای یک شرکت ، سازمان و یا شخص باشد .

یکی از موارد بسیار مهم در طراحی سایت و معرفی در فضای مجازی می تواند ، معرفی پزشکان و متخصصین در حوزه پزشکی باشد . در اینجا قصد دارم تمام روال ها و مراحل برتر در طراحی سایت پزشکی را برای شما شرح دهم . که در طراحی وب سایت پزشکی به چه مواردی باید دقت داشته باشیم ، چه امکاناتی برای طراحی سایت پزشکی نیاز است و اینکه استفاده از سرورهای قدرتمند برای نگهداری سایت پزشکی باید به چه شکلی باشد.

با تیم حرفه ای طراحی سایت وب نوش همراه باشید تا تجربیات خود را در زمینه طراحی سایت پزشکی برای شما تشریح کند .

طراحی سایت پزشکی

طراحی سایت پزشکی با متدهای روز دنیا

تیم حرفه ای طراحی سایت وب نوش برای ساخت سایت پزشکی از آخرین بروز رسانی ها و تکنولوژی های روز استفده می کند . لذا همیشه بروز و آماده ارائه خدمت می باشد. برای طراحی سایت پزشکی تیم طراحی وب نوش به دو طریق انجام خدمت می کند :

  1. طراحی سایت پزشکی با cms اختصاصی وب نوش
  2. طراحی سایت پزشکی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای رایگان

در زیر به هر یک از این موارد اشاره ای خواهیم داشت .

طراحی سایت پزشکی با استفاده از سیستم مدیریت محتوای اختصاصی

استفاده از سیستم مدیریت محتوای  اختصاصی وب نوش برای طراحی سایت پزشکی بدین صورت می باشد که وب سایت پزشکی از صفر و با زبان php با استفاده از آخرین متدها و تکنولوژی های روز دنیا طراحی حی می شود . سیستم از یک ناحیه مدیریتی کاملا برنامه نویسی شده تشکیل شده و به راحتی قابل تغییر و گسترش می باشد .

طراحی قالب بر روی این سیستم کاملا گرافیک اختصاصی دارد و بعد از تایید پزشک برنامه نویسی روی آن اجرا می شود . از کدهای html5 و css3 برای بهبود کیفیت وب سایت پزشکی استفاده می شود .

  • بهزاد مقتدر