سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت ، سئو ، بهینه سازی وب سایت بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی وب نوش می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

سئو سایت ، سئو ، بهینه سازی وب سایت بزرگترین فاکتور بازاریابی اینترنتی وب نوش می باشد.

سئو و بهینه سازی وب سایت

وب نوش برند ما برای فعالیت در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، پشتیبانی سایت و برندسازی اینترنتی می باشد.

وب نوش یک تیم منسجم ، پویا و جوان است که به صورت تخصصی خدماتی را در زمینه طراحی سایت ، سئو سایت و بهینه سازی سایت ، تحلیل سئو و عملکرد سایت ، پشتیبانی سایت و نگهداری سایت ، تولید محتوا بر اساس سئو ، مشاوره بازاریابی اینترنتی ، ایمیل مارکتینگ ، برندسازی اینترنتی و بازاریابی شبکه های اجتماعی به مشتریانش ارائه می دهد.

وب نوش توانسته است در سایه تحقیق چند ساله خود بر روی رفتار و الگوریتم های موتورهای جستجو، متدهای کاملا اصولی، منطقی و پایداری را در زمینه سئو ارائه داده و آن را در عرصه عمل بکار گیرد. در سایه همین تلاش بوده است که ما موفق شده ایم مشتریان زیادی را در جستجوی کلمات کلیدی مرتبط در رتبه های اول نتایج جستجوی گوگل قرار دهیم

  • ۰
  • ۰
هفت راز نوسیندگی حرفه ای مقاله بر مبنای اصول و تکنیک های سئو :  نویسندگی مقالات و مطالب بر اساس اصول و ترفندهای سئو سایت یکی از بخش های بسیار مهم و قابل توجه بلاگ یک وب سایت است . برای جذب ترافیک و بازدید کننده به وب سایت ، سایت باید در موتورهای جست و جو از رتبه و امتیازی خوبی برخوردار باشد . برای کسب این امتیاز ، هر وب سایتی جدا از بحث طراحی سایت و توسعه سایت ، باید دارای یک تیم قدرتمند تولید محتوا باشد . قطعا در مبحث سئو سایت ، با جمله معروف “ Content is King “ مواجه شده اید ، این جمله به تنهایی نشان دهنده ارزش و اهمیت محتوای صفحات یک وب سایت و می توان از معنای آن فهمید که عمر یک سایت بستگی به محتوای آن دارد . حال تولید این محتوای مهم و ارزشمند چگونه است ؟ طبیعتا هر کاری دارای اصولی است ، تولید محتوا هم همینطور . در کنار تمام قواعد این کار ، با مفهومی به نام سئو سایت یعنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جست و جو (SEO : Search Engine Optimization) رو به رو می شویم که یکی از پایه ها و قواعد اصلی در تولید محتوای یک وب سایت است . البته اینکه ما بخواهیم مطالب سایت را بر مبنای قواعد سئو بنویسیم دلیل نمی شود تا مفهوم و زیبایی و خوانایی مطلبمان را فدای آن کنیم ، چون در اینصورت نتیجه معکوس خواهیم گرفت و نه تنها بازدید کنندگان جذب سایت نمی شوند ، بلکه مخاطبان فعلی وب سایت را نیز از دست خواهیم داد .

در ادامه وارد جزییات این مبحث می شویم و به طور کامل قواعد و رازهای نوسیندگی حرفه ای مقاله بر مبنای اصول و تکنیک های سئو سایت را شرح می دهیم .

مهمترین و اولین اصل از اصول نویسندگی بر مبنای سئو : انتخاب صحیح کلمه کلیدی (KeyWord)

سئو سایتاگر می خواهید مطلبی بر روی سایت خود منتشر کنید ، قطعا باید مطمئن شوید که این محتوا و مطلب بر روی موتورهای جست و جو دیده می شود . کاربران برای یافتن محتوا و مطالب مد نظرشان ، در یکی از موتورهای جست و جو که پراستفاده ترین آن ها گوگل است با استفاده از یک عبارت و یا یک کلمه کلیدی آن مطلب را جست و جو می کنند . پس باید پیش از شروع به کار ، در بخش آنالیز جست و جو سایت گوگل تحقیق کنید که کاربران برای یافتن یک موضوع و مطلب خاص از چه کلمه کلیدی بیشتر استفاده کردند ؛ سپس بر اساس آن عبارت شروع به نوشتن مطلب خود کنید و آن کلمه را به شکلی که هم زیبایی متن خراب نشود و هم دارای تراکم مورد نیاز باشد در مطلب خود جای دهید .

 دومین اصل از اصول نویسندگی بر مبنای سئو سایت: میزان و جایگاه به کار بردن کلمه کلیدی

این به تنهایی کافی نیست که کلمه کلیدی را به طور درست انتخاب کنید ، بلکه باید بدانید به چه میزان و به چه شکل آن را در متن خود به کار ببرید . میزان تراکم استاندارد حال حاضر برای جای دادن کلمه کلیدی در مطلب ، 2 تا 3 درصد از حجم کل مطلب است . و اما در مورد جایگاه قراردادن کلمه کلیدی ؛ علاوه بر اینکه باید به شکلی حرفه ای کلمه کلیدی را در متن جای داد ، طوری که زیبایی و مفهوم متن آسیب نبیند ، همینطور در سه جای مهم متن باید عبارت کلیدی قید شود : تیتر و عنوان اصلی مطلب ، خط اول آن (مقدمه متن) ، خط آخر متن (جمع بندی مطلب) . زمانی که کاربر یک عبارت خاص را جست و جو می کند قطعا قصد مطالعه بیشتر درباره آن موضوع را دارد ، پس اگر این نکته را در تولید محتوای خود را به کار برید ، کاربر سریع تر به خواسته خود می رسد و ترافیک بازدید از سایت شما افزایش می یابد .

نوشتن مطلب و توجه به کیفیت آن ها درباره موضوعاتی که برای کاربران حائز اهمیت است

هر کسی در حوزه کاری خودش دارای اطلاعات کامل و حرفه ای است که سایر افراد این سطح از اطلاعات را ندارد . وقتی شما سایتی برای معرفی حرفه یا تجارت خود ایجاد می کنید ، باید در تولید محتوای آن دقت داشته باشید که وقتی بازدید کننده ای به سایت شما رجوع کرد بتواند به آن مطالب مد نظرش دست یابد و درباره کار و تجارت شما اطلاعات و آگاهی کاربردی و لازم را کسب کند .

بررسی مطالب از بعد کمیت ، یکی دیگر از رازهای نوسیندگی حرفه ای مقاله بر مبنای اصول و تکنیک های سئو سایت

تحقیقاتی که درباره میزان رتبه دهی موتورهای جست و جو به محتوای وب سایت ها از نظر کمیت انجام شده است نشان می دهد که مطالب طولانی تر ، ارزش بیشتری دارند . سعی کنید که حداقل طول مطالب وب سایتتان را 300 کلمه در نظر بگیرید . اگر مطالب را به 500 کلمه و بیشتر برسانید که خیلی بهتر خواهد بود . در حال حاضر اکثر بلاگ های با رتبه بالا در موتورهای جست و جو دارای حداقل طول مقالات 1500 کلمه هستند . میزان 2000 کلمه یک ایده آل برای مطالب است . اما فراموش نشود که گوگل محتوای مطالب را نیز مورد بررسی قرار می دهد ، پس اینکه صرفا به خاطر افزایش طول مطلب از کیفیت محتوای آن غافل شویم کار بسیار اشتباهی است .

سئو سایت

اهمیت ویراستاری مطلب برای سئو سایت بهتر

تفاوتی که یک نویسنده حرفه ای و آشنا به سئو را از یک نویسنده عادی متمایز می کند ، همین ویراستاری و تدوین مقاله پس از نوشتن آن است . ابزار زیادی برای تدوین مطلب ، از جمله بر طرف کردن غلط های املایی و آراسته سازی آن ، وجود دارد که می توان به این موارد اشاره کرد : Microsoft Office , OpenOffice , Google Docs , … . چند نکته که می توان در ادامه این بخش به آن ها اشاره کرد مواردی هستند چون پرهیز از نوشتن جملات و پاراگراف های طولانی ، قالب بندی مناسب متن ، برطرف سازی غلط های املایی ، و ... .

جمع بندی نکات نویسندگی مقاله بر مبنای سئو سایت

در آخر ، علاوه بر نکات مذکور دو نکته دیگر نیز قابل توجه است . اول ، اینکه اگر شما برای طراحی سایت از سیستم های مدیریت محتوا استفاده می کنید ، می توانید با استفاده از ابزارهای آماده ای که برای این سیستم ها موجود است به راحتی سئو سایت و مطالب و محتوای صفحات وب سایتتان را بررسی کنید ؛ مثلا برای وردپرس ، از طریق فهرست پلاگین های آن ، میتوانید با نصب پلاگین هایی مانند Yoast SEO به راحتی تمام موارد مربوط به سئو مطلب نوشته شده را پیش از انتشار کاملا بررسی کنید و از بهینه بودن آن برای موتور جست و جو مطمئن شوید .
دوم ، که بسیار بسیار مهم است و اگر انجام نشود زحمات قبلی شما برای بهینه سازی سایت بی فایده خواهد بود ، بحث Link Building و Back Link است که در واقع مربوط به لینک دادن و فراگیر ساختن دسترسی به صفحات و محتوای وب سایت می باشد . در آینده به این مورد نیز در مطلبی جداگانه خواهیم پرداخت .
با ما همراه باشید ...

  • ۹۵/۰۸/۲۴
  • بهزاد مقتدر

بهینه سازی سایت

سئو

سئو سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی