برخی از شرکت های بابری یا شرکت های اتوبار بعد از طراحی وب سایت فکر می کنند که دیگر با داشتن وب سایت مشتریان جدیدی را نیز جذب می کنند ولی در اصل چنین نیست و برای بهره برداری از وب سایت باید از ابزار سئو سایت برای دیده شدن در نتایج جستجو استفاده کنیم .

نکته به مدیران وب سایت اتوبار ، باربری
افراد در جستجوی اینترنت برای اتوبار کلماتی همچون بابری و اتوبار ، و همچنین اتوبار ها را بر اساس مناطق جستجو می کنند لذا باید وب سایت خود را که می خواهید طراحی کنید از ویژگی طراحی سایت بر اساس اصول سئو استفاده کنید . سپس برای وب سایت کلمات کلیدی اصلی ، اتوبار و باربری را انتخاب کنبد . با این کار شما بیس سایت را برای این کلمات می بندید . در بخش طراحی سایت باربری در رابطه با ویژگی های سایت اتوبار توضیح کامل ارائه شد .
پشتیبانی سئو سایت اتوبار
بخش سئو سایت ، وب نوش مراحل موفقیت یک وب سایت را در سه مرحله کلی در نظر گرفته است :
1- طراحی سایت
2- سئو و بهینه سازی وب سایت
3- پشتیبانی سایت
بعد از سئو اولیه سایت که وب سایت را به رتبه یک در نتایج گوگل آوردید حال باید جایگاهش را تثبیت کنید . فعالیت هایی را که برای نکه داشتن وب سایت در رتبه بالاتر می کنید در اصطلاح وب نوش پشتیبانی سئو سایت می گویند . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با پشتیبانی سایت می توانید به بخش اصلی آن مراجعه نمایید .
در رابطه با سئو سایت اتوبار می توانید با مشاوره سئو وب نوش تماس بگیرید و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .
با وب نوش بهترین تجربه را در اینترنت کسب کنید . از ایده های شما حمایت می کنیم .







به
طور خلاصه و مختصر ، گوگل پست این امکان را به کاربران وب می دهد تا
محتوایی را به طور مستقیم و بی درنگ (real-time) در نتایج جست و جو منتشر
کنند . بله ! درست متوجه شدید ، با این امکان کاربران وب قادر خواهند بود
تا مطلب و محتوایشان را به طور مستقیم و real-time در صفحه نتایج جست و جوی
منتشر کنند .
اگر
می خواهید مطلبی بر روی سایت خود منتشر کنید ، قطعا باید مطمئن شوید که
این محتوا و مطلب بر روی موتورهای جست و جو دیده می شود . کاربران برای
یافتن محتوا و مطالب مد نظرشان ، در یکی از موتورهای جست و جو که پراستفاده
ترین آن ها گوگل است با استفاده از یک عبارت و یا یک کلمه کلیدی آن مطلب
را جست و جو می کنند . پس باید پیش از شروع به کار ، در بخش آنالیز جست و
جو سایت گوگل تحقیق کنید که کاربران برای یافتن یک موضوع و مطلب خاص از چه
کلمه کلیدی بیشتر استفاده کردند ؛ سپس بر اساس آن عبارت شروع به نوشتن مطلب
خود کنید و آن کلمه را به شکلی که هم زیبایی متن خراب نشود و هم دارای
تراکم مورد نیاز باشد در مطلب خود جای دهید .